QMS

Samtal och skärminspelning

Enghouse Interactive Quality Management Suite (QMS) är en prisvärd, funktionsrik och flerkanalig inspelning och kvalitetssäkringslösning som används av företag av alla storlekar för förbättrad säkerhet och bättre servicenivåer.

Konstruerad för att vara enkel att använda och snabb att distribuera, är lösningen varken dyr eller komplex vilket gör det till det perfekta valet, oavsett dina krav.

Som ett ”pay-for-what-you-need”-system kan du lägga till licenser och funktioner såsom skärminspelning, textinspelning och utvärdering av agenter, utefter dina behov

QMS möter upp till de standarder som ställs på PCI DSS

Våra lösningar är utformade för att minska kreditkortsbedrägerier och öka kontrollen kring kontokort. Företag som hanterar känslig information måste visa ett säkert informationsnät, upprätthålla en informationssäkerhetspolicy och genomföra starka åtkomstkontrollåtgärder.

Enghouse Interactive inspelningsmodul innehåller funktioner som gör det möjligt för företag att säkra samtalsinspelningsfiler och uppfylla relaterade PCI-standarder, skydda sitt företag och ge kunderna förtroende för sin verksamhet.

Ladda ner broschyren för mer information

Fördelar

  • Uppnå lagstiftningsöverensstämmelse genom att dokumentera samtal medan du säkrar och underhåller register
  • Garantera högkvalitativa kundinteraktioner genom övervakning i realtid och kvalitetsövervakningsprogram
  • Förbättra kundupplevelse genom att dela inspelningar och feedback över hela organisationen
  • Säkra känslig information genom att tillåta de anställda pausa inspelningen
  • Lösa eventuella tvister genom inspelat bevismaterial
  • Få tillgång till inspelning var som helst och distribuera över hela verksamheten för att arbeta med förbättringar

Enghouse Interactive Samtal / Skärminspelning

Quality Management Suite kan användas för samtal, skärm och textbaserad kommunikationsinspelning och används huvudsakligen av organisationer för kvalitetssäkring, ansvarsskydd och efterlevnad av regler inom kontaktcenter.

Inspelning av samtal: Samtalsinspelningsfunktionerna ger realtidsövervakning och historisk uppspelning av telefonsamtal inom organisationen, antingen internt, inkommande eller utgående. Administratörer kan välja att spela in interaktioner antingen på begäran, heltid eller baserat på ett antal konfigurerbara utlösare som datum, tid, procenttal, nummerintervaller och uppringnings-ID. Som en skalbar lösning kan flera anläggningar hanteras från vilken plats som helst med ett enkelt webbaserat användargränssnitt. Den kan installeras inom några timmar och du kan börja spela in samtal omgående.

Skärminspelning: Fånga hela interaktionen mellan agent och kund genom att spela in både telefonsamtalet och agentens datoraktiviteter under samtalet. Detta gör det möjligt för kontaktcenterhanterare att säkerställa konsekvent och korrekt användning av affärssystem, identifiera utbildningsmöjligheter och undanröja hinder för arbetstagarnas produktivitet. Administratörer kan ställa in inspelningsprofiler för att passa deras affärsbehov; från inspelning av datoraktivitet hela dagen för att spela in skärmaktiviteter uteslutande när användarna är i telefon.

Inspelning av text: Kontaktcenter erbjuder i allt högre grad flera kanaler genom vilka kunder kan kontakta dem, från e-post, webbchatt och sociala medier till traditionellt telefonsupport. Quality Management Suite erbjuder inspelningsalternativ för de flesta textbaserade kommunikationsmetoder, inklusive e-post, IM, webbchatt och sociala medier, vilket ger en komplett inspelningslösning för interaktioner.