Vision 80/20 Funktionalitet

Funktionalitet

Vision 80/20 har ett flertal olika funktionaliteter. Med funktioner till PC-klienten, webbgränsnitt och appar finns möjlighet att anpassa Vision 80/20 till ditt företags behov. Vilka funktioner din operatörslösning innehåller kan din partner svara på.

Kalenderintegration:
KalenderkopplingVision 80/20 Kalendar ger telefonister och medarbetare tillgång till kollegors kalenderinformation. Inringande kan snabbt få information om när personen de söker är anträffbar igen, exempelvis efter lunch eller ett möte. Telefonisten kan även se de kommande dagarna för att kunna besvara när en personen är tillbaka från en tjänsteresa. Med Kalenderintegration kan man enkelt och effektivt hålla koll på verksamheten och telefonisten kan göra ändringar direkt i systemet. Vision 80/20 kan integreras med de vanligaste kalendersystemen såsom Office365, Microsoft Exchange eller Google Calendar

Skype For Business:
Med Vision 80/20s närvarokoppling med Skype For Business kan telefonister  och medarbetare se användares status direkt i Vision 80/20 klienterna.

Active Directory:
Vision 80/20 kan ansluta till Active Directory för att få regelbunden och uppdaterad information om anställda. De uppdateringar som sker i Active Directory uppdateras även kontinuerligt i användarkatalogen för att säkerställa att det alltid rätt information i systemet.

GästwebbAnvändarklient – User web:
User Web är ett lättanvänt webbaserat gränssnitt för organisationens medarbetare. Version 3 ger en snabb överblick av information med ännu större flexibilitet än tidigare. Användare kan söka information om organisationen, lägga till eller ta bort hänvisning och vidarekoppling, se meddelanden, hantera sin röstbrevlåda, skapa tips och ändra personuppgifter.

PresenceContact Center: Med Vision 80/20 Contact Center kommer Tetefonisten åt agent funktionalitet. Detta innebär att operatören kan logga in på utvalda köer för att hjälpa till när det behövs. Telefonister arbetar fortfarande via sitt gränssnitt, men har tillgång till ytterligare funktioner. Som agent kan Telefonisten hantera nya kommunikationskanaler, exempelvis inkommande e-post och SMS.

Autoattendent:
Minskar samtal till telefonister med 30-50%. Vision 80/20 Auto Attendant svarar och erbjuder den inringande ett annat val som du själv konfigurerar för att passa dina behov. Man kan hänvisa sig via röststyrning vilket minskar lasten på telefonist och få nummer och namnupplysning. Dina kunder får ett professionellt och snabbt bemötande samtidigt som ditt företag spara tid och pengar. Med Vision 80/20 Auto Attendant är du alltid tillgängliga, svarstiderna minskar och fler samtal kan hanteras. Detta system är användarvänligt och har den bästa tillgängliga talfunktionen.

Enterprise DirectorySpoken presence and voice mail:
Spoken presence levererar automatiskt ett snabb svar på inkommande samtal om personen som sökes inte är tillgänglig. Funktionen frigör telefonisten och ger den inringande besked om när den sökta personen kommer vara tillbaka och kan omdirigera samtalet till personens fördefinierade val, mobiltelefon, telefonist eller röstbrevlåda. Röstbrevlådan är lätt att använda och gör det enkelt att spela in, ändra eller radera meddelanden via webgränssnittet eller telefon. Med kalenderintegrationen får den inringande information baserat på dina bokningar i kalender med återtider. 

Mobil LinjestatusMobilitet/Appar:
Till Vision 80/20 finns det appar som innehåller de flesta av funktionerna i webbgränssnittet och möjliggör för medarbetaren att söka efter kollegor, ringa dem som är närvarande, se presence från Skype For Business samt se sina missade samtal och röstmeddelanden.
Med applikationen uppdaterar du din geografiska plats så att både telefonister och kollegor kan se vart du befinner dig.