White papers

White papers

I Enghouse Interactives white papers hittar du informativa inlägg med tänkvärda tips och rapporter. Låt dig guidas och inspireras av hur du kan hantera en viss fråga, lösa en problematik eller fatta ett bra beslut för ditt företag.

Vill du få senaste nytt direkt i din mail? Anmäl dig till vårt nyhetsbrev för att bli inspirerad och får konkreta tips i din vardag. Anmäl dig på marknad@enghouse.com.

Artikel

Artikel

Top Tips

Head_whitepapers Head_whitepapers Head_whitepapers
Kan Contact Centers ha nytta av ”Skype for Business”? Are you Giving your
Customers an Easy Life?
How to Optimize
Customer Access
Allt fler företag börjar nu använda collaborations-verktyg vilket i sin tur har bidragit till revolutionerande förändringar för företagens kundservice. Att Microsoft har gått över till Skype for Business är ett sådant exempel. How do you make your services as easy as possible for your customers to deal with your organization. It’s an important lesson for businesses to learn as 60% of respondents to a recent survey said they had never done business with a brand again as a result of poor customer service. Intelligently providing your customers with a choice of channels through which to communicate, based upon the nature of their need, can deliver a more efficient, lower effort experience and will differentiate your service from that of your competitors.
Läs inlägg Läs inlägg Ladde ner inlägg

Artikel

White papers

Artikel

Head_whitepapers Head_whitepapers Head_whitepapers
Bantningkur för Contact Center Fem steg till en sammankopplad digital organisation Varför driver kundtjänsten
bort kunderna?
Med ett nytt år i antågande är tiden mogen för att dra åt svångremmen, göra sig av med dåliga vanor och trimma kundservice-formen. Här är tipsen som får ditt Contact center i toppform inför 2016. Är din organisation rätt rustad för  att möta och att ta hand om kundernas digitala behov? Hur mycket vet du om dina kunders digitala beteendemönster? Här är fem råd som hjälper dig på vägen. Kundbortfall är ett problem som många företag brottas med. Om du vill ha lojala kunder och inte driva bort dem, måste du förstå hur deras behov skiljer sig åt och erbjuda  rätt kommunikationslösningar.
Läs inlägg Läs inlägg Läs inlägg
Head_whitepapers Head_whitepapers Head_whitepapers
Så blir framtidens contact center Telefonistens tid är nu! Be Proactive with your Customers
Framtiden står för dörren och vi ställer oss frågan vilka förändringar det innebär för morgondagens contact center? Vilka är de viktigaste trenderna och vilka är de största utmaningarna? I en tid där vi blir ständigt avbrutna av flödet av meddelanden och inkommande samtal på våra bärbara och stationära skärmar blir den mänskliga kund-interaktionen viktigare än någonsin. Growing number of businesses learning lessons and achieving excellent results by adopting a proactive approach to customer service. How are successful businesses going about being proactive today?
Läs inlägg Läs inlägg Läs inlägg

White Papers

Top Tips

Artikel

White papers

White papers

White papers

Head_whitepapers Head_whitepapers Head_whitepapers
Are you Listening to
your Customers and Agents?
The Connected Enterprise Have Your Cake and Eat it too
Traditionally, you build an approach around measuring statistics related to call handling. However, there are clearly some significant limitations with this approach to quality of the service and performance. How can businesses start to put in place the building blocks of the connected enterprise by using unified communications technology together with the latest customer interaction technology? Some reports state there are 100+ contact center-related companies offering hundreds of solutions. Since you don’t have time to evaluate every single vendor, how do you narrow down which one is right for you?
Ladda ner inlägg Ladda ner inlägg Läs inlägg