Webbinarium 13 februari

Kalmar kommuns resa mot en mer digitaliserad kundservice

Digitalisering av medborgarservice hos kommuner

Datum: 13 februari
Tid: 13-14

Varmt välkommen till ett kostnadsfritt webbinarium. Kalmar kommun har påbörjat sin digitaliseringsresa och delar med sig av sina bästa tips för att lyckas men också hur ni undviker fallgropar.

Oavsett om ni står inför en digitalisering eller redan har påbörjat er digitala resa, så har ni under detta webbinarium möjlighet att ta del av värdefulla råd och tips men även få svar på era egna funderingar.

– Hur tar man första steget?
– Fastställa och förankra mål
– Kartläggning av medborgarnas behov, krav och beteenden
– Vinsten med digitalisering av kundservice
– Vad har gått bra/mindre bra?

Mathias Svensson och Linn Palm

Mathias Svensson, Systemförvaltare inom telefoni och hänvisning och Linn Palm, Enhetschef kontaktcenter på Kalmar kommun, ser många fördelar med den digitalisering av kundtjänst som de just nu är mitt uppe i. Det och mycket mer kommer detta webbinarium att handla om.

Registrera dig här: