Enghouse Interactive släpper Agentappar i Trio Enterprise 6

    Enghouse Interactive, ledande leverantör av lösningar för kundkommunikation, lanserar två agentappar i Trio Enterprise 6. Apparna, Trio Agent och Trio CC finns nu att ladda ner från AppStore och Google Play.

    • Agentapparna är ytterligare ett steg i rätt riktning för att skapa en arbetsplats där telefonister och agenter inte längre är beroende av fasta arbetsplatser. I och med Trio Agent och Trio CC möjliggör vi både för nya användningsområden och ny flexiblitet i vem agenten kan vara, säger Björn Sjöstrand, Product Director på Enghouse Interactive.


    I Trio Enterprise 6
    har Enghouse Interactive fortsatt att möta marknadens behov där en viktig del är en anpassad plattform oavsett hur man arbetar eller vilka system man arbetar i idag. Därför presenterar nu Enghouse Interactive två nya agentappar: Trio Agent och Trio CC. Trio Agent är framtagen för de agenter som använder grundfunktionaliteter för att hantera samtal. Appen ingår som ett nytt verktyg i den klientlösa agentlösningen som erbjudits sedan tidigare. Trio Agent finns att ladda ner både från AppStore och Google Play. Trio CC är en tilläggsprodukt anpassad för den avancerade agenten. Här återfinns ett fletal funktioner från Enterprise Agent Client och möjligheter för nya kundsegment. Några exempel på dessa funktioner är inspelning, call back och möjligheten att skicka arbetsuppgifter utmärkta på en karta till rörliga medarbetare ute på fältet. Trio CC finns att ladda ner från AppStore.

    • Med våra nya appar kan vi förenkla vardagen för våra befintliga kundsegment samtidigt som vi skapar nytta för nya. Tänk vilka möjligheter det finns för att effektivisera genom att skicka arbetsuppgifter utmärkta på en karta till sina reperatörer. De kan snabbt få en överblick om närliggande arbeten och varje medarbetare kan genomföra fler arbeten och förflytta sig mindre, säger Ulf Wallin, försäljningschef på Enghouse Interactive.

    Utöver agentapparna stödjer Trio Enterprise från och med TE 6 Skype for Business för att möta dagens arbetsformer. Marknaden kräver också alltmer flexiblitet och konsumenter väljer att kontakta företag via olika kanaler. Den nya chattmodulen är bland annat anpassad för användarbeteendet på smartphones och surfplattor samtidigt som den effektiviserats för agenterna. Med Trio Enterprise 6 blir det också lättare att möta den aktuella belastningen på tjänsterna med nya rättigheter för supervisors att ändra status på andra aktörer än sig själv.

    • Trio Enterprise riktar sig till kunder som ställer höga krav på användarvänlighet och möjlighet att kommunicera via olika kommunikationskanaler. Därför känns det extra bra med TE 6 som både förbättrat användarvänligheten och ger mobila användare nya möjligheter utan att minska på säkerheten. Med uppdateringarna och tilläggen i de senaste två releaserna är jag övertygad om att vi ännu bättre kan erbjuda marknaden rätt verktyg för att hantera en effektivare kundservice, säger Ulf Wallin, försäljningschef på Enghouse Interactive.

    De största nyheterna i Trio Enterprise 6:

    • Två nya agentappar, Trio Agent och Trio CC
    • Stöd för Skype for Business
    • Trio hänvisningsapp stödjer nu Windows Mobile, förutom IOS och Android
    • Nya funktioner i Trio hänvisningsapp
    • Enterprise Attendant integreras med Trio Administrator
    • Nya Supervisor-funktioner
    • Ny chatt-modul
    • Flera nya funktioner som underlättar arbetet för agenten
    • Utökad säkerhet


      För mer information kontakta:

      Michael Stubbing
      Managing Director
      Enghouse Interactive AB
      Telefon: +46 8 457 3035
      E-post: mstubbing@enghouse.com

      Ulf Wallin
      Försäljningschef Sverige
      Enghouse Interactive AB
      Telefon: +46 8 457 3066
      E-post: ulf.wallin@enghouse.com


      Trio Enterprise är en
      flexibel och kostnadseffektiv kommunikationsplattform som hjälper företag och organisationer att kommunicera snabbt och effektivt med sina kunder, oavsett kommunikationsmetod. Plattformen kan kopplas mot de flesta växlar och integreras med CRM-system, kalenderservrar och närvarosystem. Trio Enterprise-applikationen används huvudsakligen av telefonister och handläggare, vars främsta fokus är att ge bästa tänkbara kundservice. Trio Enterprise möjliggör för verksamheter att ta hand om alla typer av kundkontakter och intern kommunikation på ett effektivt och professionellt sätt, oberoende av kontaktväg.