Inspelningen av "Så lyckas du med
implementationen av
kontaktcentret i Teams"

Inspelningen av webbinariet

Microsoft Teams är navet för samarbete och kommunikation såväl internt som externt. Genom att integrera kontaktcentret i Teams skapas möjligheter till förbättrad kundupplevelse och ökad kundservice. Men hur lyckas man med implementationen av Teams och vilka aspekter ska man beakta när man vill koppla in kontaktcentret i Teams? Detta och mycket mer diskuteras i webbinariet där Andreas Adolfsson, Technical Specialist – Teams, Microsoft och Peter Frykvall, Consultant Trio & Microsoft UC, Tele2 medverkar och delar med sig av sina erfarenheter och kunskaper.

Ur innehållet:

  • Vilka faktorer bör man ta hänsyn till vid beslut om migrering av kontkatcentret till Teams?
  • Hur gör man utrullningen på bästa sätt? Olika steg och faser i projektet.
  • Vilka fallgropar ska man undvika? Vad är en rimlig tidsplan?
  • Vilka effekter kan man förvänta sig av att integrera kontaktcentret i Teams?

 

Talare: 

Anderas Adolfsson, Technical Specialist – Teams , Microsoft

Peter Frykvall, Consultant Trio & Microsoft UC, B2B Delivery & Operations, Tele2 Sverige AB

Fyll i formuläret för att ta del av inspelningen:


Webbinarieserie: Kontaktcentret i Microsoft Teams

Vi bjuder på en hel serie med webbinarier på temat kontatkcentret i Microsoft Teams. Allt från kunder som berättar om sina erfarenheter till demos och vad du behöver tänka på när det är dags att implementera.

Se hela programmet för webbinarierserien