Webbinarium 26 november

Människa och maskin i samspel för bästa servicenivå

Människa och maskin i samspel för bästa servicenivå

Datum: 26 november
Tid: 13:00-13:45

Många företag och organisationer skyndar på digitaliseringsarbetet för att sänka kostnaderna och göra det enklare för kunderna med självservice. Men hur får man en bra balans mellan teknik och mänsklig service? Vad ska man tänka på vid införandet av den nya tekniken med t ex bottar? I detta webbinarie får vi tips om hur man får automatiserade och mänskliga tjänster att samverka för att på bästa sätt möta kundens krav på enkel och smidig kundservice.

Ur innehållet:

  • När ska man ha vilken typ av självservice och när är mänsklig service det bästa?
  • Vilka förväntningar kan man ha på en chatbot? Hur mycket kan den avlasta kundservicen?
  • Är det värt att investera i den dyra tekniken? Hur lång tid tar det att få lönsamhet?
  • Hur fungerar en chatbot i praktiken? Vad är det för skillnad på en chatbot och en chatbot?
  • Hur kan man träna en chatbot så att den förstår vad kunden vill?
  • Ska man ha röst i chatbotten?
  • Hur kan man koppla ihop chatbotten med övriga stödsystem?
  • Tips och fallgropar att tänka på vid införandet av AI i kundservice.

Webbinariet är kostnadsfritt och du får även tillgång till inspelningen efteråt.

Passar inte tiden? Anmäl dig ändå, så skickar vi inspelningen till dig.

Fördragshållare är Pelle Stridh

Pelle Stridh är AI Evangelist och Creative Thinker  på Softronics. Pelle har 5 års erfarenhet av implementation av ”Conversational AI” (C.AI). Han har implementerat C.AI hos bl a 1177 Lantmäteriet, Skatteverket, SEB och Vodafone.

Registrera dig här: