Kontaktcentret
integrerat i Teams
- Demo

Inspelningen av webbinariet:

Kontaktcentret i Microsoft Teams – Demo

I ett kontaktcenter är det viktigt att ha enkla och flexibla kommunikationsmöjligheter och att snabbt kunna hitta korrekt information för att kunna ge bästa möjliga kundupplevelse. Med Microsoft Teams integrerat i kontaktcentret ges möjlighet till sömlös uppbackning av specialister och experter inom hela organisationen. Vi delar med oss av både våra egna och våra kunders erfarenheter och tips vid införandet av Microsoft Teams i kontaktcentret och vi demar hur det ser ut i verkligheten.

Ur innehållet:

  • Varför integrera Microsoft Teams i kontaktcentret?
  • Hur kan Microsoft Teams stötta kundservicemedarbetarna på bästa sätt?
  • Demo av Trio Enterprise i Microsoft Teams
    • Samtalshantering – hur fungerar det i Trio/Teams-miljö?
    • Förenklade möjligheter med statistik och rapporter för uppföljning av kundservice

Enghouse kontaktcenterlösning Trio Enterprise var bland de första ut att certifieras mot Microsoft Teams nya program, Connected Contact Center, Certifieringen är en kvalitetsstämpel och ett intyg att Trio Enterprise tillsammans med Teams är en fullt supportad och godkänd plattform.

 

Medverkande i webbinariet är Peter Karlsson, partneransvarig Microsoft och Stefan Jonsén, tekniskt säljstöd. Stefan och Peter och har expertkompetens inom Trio Enterprise med fokus på Teams såväl ur ett teknik- som användarperspektiv.

 

 

Fyll i formuläret för att ta del av inspleningen:


Webbinarieserie: Kontaktcentret i Microsoft Teams

Vi bjuder på en hel serie med webbinarier på temat kontatkcentret i Microsoft Teams. Allt från kunder som berättar om sina erfarenheter till demos och vad du behöver tänka på när det är dags att implementera.

Se hela programmet för webbinarierserien