Infografik
Migrering till molnet
7 skäl att migrera till molnet
Molnets vara eller icke vara är en fråga som flera organisationer är osäkra på – är det verkligen säkert? Blir det dyrare i längden att underhålla systemen? Fördelarna med molnbaserade tjänster är numera välkända, men vad är det man behöver veta innan organisationen kan ta steget? Vi listar allt ni behöver veta för att komma i gång.
Överlägsen säkerhet
Det är en vanlig missuppfattning att kontaktcenter blir mindre säkra när de växlar från lokal lagring till molnlagring.
Skalbarhet
En molnbaserad lösning är enkel att anpassa i takt med att ert företag växer, och efter säsongsbetingade variationer.
Kostnadsstabilitet
Inga investeringar i infrastruktur och inga oväntade tredjepartskostnader – samma avgift per månad och agent under hela avtalstiden.
Flexibilitet
Dra nytta av snabb implementering, uppgradering och uppdatering så att ytterligare funktioner finns tillgängliga när du behöver dem.
Tillförlitlighet
Konsumenternas allt högre förväntningar sätter större press på kontaktcentret.
Avlasta IT
Interna IT-medarbetare kanske oroar sig för att bli av med jobbet om företaget övergår från ett lokalt till ett molnbaserat kontaktcenter.
Ökad innovationstakt
Utnyttja ny teknik, till exempel artificiell intelligens, för att hålla jämna steg med kundernas allt högre förväntningar.
Hur Enghouse kan hjälpa
Trio Cloud, by Enghouse Interactive, vårt molnbaserade kontaktcenter innehåller en mängd funktioner som passar allt från de minsta företagen till de största organisationerna, samtidigt som det kan integreras sömlöst med andra företagsapplikationer, exempelvis ert CRM-verktyg eller andra affärssystem.
Kontakta oss för att ta reda på mer. Vi ses i molnet!