Trio Cloud kontaktcenter, för en lönsam och kundorienterad verksamhet
Toppmodern kundservice när som helst, var som helst, via valfri kanal och på valfri enhet.
Toppmodern kundservice när som helst, var som helst, via valfri kanal och på valfri enhet.
Trio Cloud är stabilt, säkert och alltid tillgängligt. Vårt molnbaserade kontaktcenter innehåller en mängd funktioner som passar allt från de minsta företagen till de största organisationerna, samtidigt som det kan integreras sömlöst med andra applikationer, exempelvis ert CRM-verktyg eller andra affärssystem.
Över 10 000 medelstora och stora företag runt om i världen ökar antalet nya kunder och behåller sina befintliga kunder i större grad genom förbättrad kundservice, effektivare kontaktcenterprocesser och bättre förståelse för kundernas behov med hjälp av Enghouse Interactives kontaktcenter.
Tekniken måste möjliggöra nya kommunikationsformer och skapa sömlösa arbetsflöden som förbättrar både individuella och organisatoriska resultat. Moln- och samarbetsteknik har avgörande betydelse för att ditt företag ska lyckas i det nya ”normala”.
Microsofts program är utvecklat för att ge kunderna en försäkran om att varje partners lösning har testats och verifierats, för att ge den kvalitet, kompatibilitet och tillförlitlighet som de förväntar sig av Microsofts lösningar.
I över ett decennium har vi använt Microsofts lösningar i vår forskning och utveckling. Vår status som Gold Partner tilldelas endast 1 procent av Microsofts främsta teknikpartners. Vårt nära samarbete har gett oss våra kunders förtroendet att leverera kommunikationstjänster i Microsoft-miljö.
Kom igång med ditt molnbaserade kontaktcenter snabbt och enkelt på några dagar istället för månader – utan att kompromissa med funktionaliteten.
Kundcase Hitachi ABB Power Grids tillsammans med Microsoft och Enghouse Interactive
Talare:
Theodora Malmström, Customer Success Product Marketing Manager, Microsoft
Ron Palinkas, Head of Customer Connect – Americas, Hitachi ABB Power Grids
Jeremy Payne, VP International Marketing, Enghouse Interactive
Din verksamhet har krav – din kontaktcenterlösning har resurserna. Enghouse samarbetar med IBM och Microsoft för att hjälpa företag att omvandla sina kontaktcenter till moderna upplevelsecenter som tillhandahåller statistik och driver tillväxt.
”Möjligheten att ersätta flera olika, separata system med en enda samlad, flerkanalig plattform som kan hantera olika medier och går att integrera i våra backoffice-system ger oss ett fantastiskt mervärde som påverkar såväl våra interna rutiner som vår kundnöjdhet på ett positivt sätt.”
Marcello Milani, Project Sponsor och Customer Experience Director, lastminute.com