Trio Cloud kontaktcenter, för en lönsam och kundorienterad verksamhet

Toppmodern kundservice när som helst, var som helst, via valfri kanal och på valfri enhet.

Nyfiken? Boka en konsultation!

Var tillgänglig. Var flexibel. Var skalbar.

Trio Cloud är stabilt, säkert och alltid tillgängligt. Vårt molnbaserade kontaktcenter innehåller en mängd funktioner som passar allt från de minsta företagen till de största organisationerna, samtidigt som det kan integreras sömlöst med andra applikationer, exempelvis ert CRM-verktyg eller andra affärssystem.

LADDA NED BROSCHYR

Säkerhet

Trio Cloud stöder stränga krav på datasäkerhet.

Skalbarhet

Enkelt att anpassa i takt med att ditt företag växer och efter säsongsbetingade variationer.

Kostnadsstabilitet

Inga investeringar i infrastruktur och inga oväntade tredjepartskostnader – samma avgift per månad och agent under hela avtalstiden.

Tillförlitlighet

Hög tillgänglighet och webbåtkomst innebär att ditt kontaktcenter alltid är öppet och tillgängligt från vilken plats som helst.

Avlasta IT-avdelningen

Vi tar hand om kontaktcentrets applikationer så att din IT-personal kan fokusera på kärnverksamheten.

Innovationstakt

Utnyttja ny teknik, till exempel artificiell intelligens (AI), för att hålla jämna steg med kundernas allt högre förväntningar.

Global ledare

Över 10 000 medelstora och stora företag runt om i världen ökar antalet nya kunder och behåller sina befintliga kunder i större grad genom förbättrad kundservice, effektivare kontaktcenterprocesser och bättre förståelse för kundernas behov med hjälp av Enghouse Interactives kontaktcenter.

LADDA NED KONTAKTCENTER BROSCHYRLADDA NED ENGHOUSES PORTFÖLJ
cloudicon

En hybridarbetsplats kan ge bättre kundupplevelse och skapa tillväxt

Tekniken måste möjliggöra nya kommunikationsformer och skapa sömlösa arbetsflöden som förbättrar både individuella och organisatoriska resultat. Moln- och samarbetsteknik har avgörande betydelse för att ditt företag ska lyckas i det nya ”normala”.

msteams

Trio är certifierat för Microsoft Teams Connected Contact Center

Microsofts program är utvecklat för att ge kunderna en försäkran om att varje partners lösning har testats och verifierats, för att ge den kvalitet, kompatibilitet och tillförlitlighet som de förväntar sig av Microsofts lösningar.

certified-for-teams

Microsoft Gold Partner

Microsoft Gold Partner i över 15 år

I över ett decennium har vi använt Microsofts lösningar i vår forskning och utveckling. Vår status som Gold Partner tilldelas endast 1 procent av Microsofts främsta teknikpartners. Vårt nära samarbete har gett oss våra kunders förtroendet att leverera kommunikationstjänster i Microsoft-miljö.

Kraftfullt enkelt

Kom igång med ditt molnbaserade kontaktcenter snabbt och enkelt på några dagar istället för månader – utan att kompromissa med funktionaliteten.

  • Säkerställer verksamhetens kontinuitet
  • Går att integrera med befintlig teknik
  • Levererar stabil funktionalitet
  • Ger ökad tillgänglighet
  • Hanterar toppar i kundinteraktionen
  • Underlättar affärsutveckling och expansion
HITTA DEN PERFEKTA LÖSNINGEN FÖR DIG
Webinar (på engelska)

Den hybrida arbetsplatsen med kontaktcentret i Microsoft Teams och i molnet

Kundcase Hitachi ABB Power Grids tillsammans med Microsoft och Enghouse Interactive

Talare:
Theodora Malmström, Customer Success Product Marketing Manager, Microsoft
Ron Palinkas, Head of Customer Connect – Americas, Hitachi ABB Power Grids
Jeremy Payne, VP International Marketing, Enghouse Interactive

Watch Now!
3 speakers

Statistik som möjliggör konkreta åtgärder

Din verksamhet har krav – din kontaktcenterlösning har resurserna. Enghouse samarbetar med IBM  och Microsoft för att hjälpa företag att omvandla sina kontaktcenter till moderna upplevelsecenter som tillhandahåller statistik och driver tillväxt.

  • Skapa bättre affärsstatistik
  • Dra nytta av IBM Watson för att uppmärksamma trender och undvika missnöjda kunder
  • Upptäck och åtgärda problem
  • Öka medarbetarnas effektivitet i kontaktcentret
  • Smartare service med hjälp av intelligent ärendestyrning och mycket exakta, automatiserade svar
  • Skapa en personlig upplevelse

Innovativa företag förlitar sig på Enghouse Interactive

Möjligheten att ersätta flera olika, separata system med en enda samlad, flerkanalig plattform som kan hantera olika medier och går att integrera i våra backoffice-system ger oss ett fantastiskt mervärde som påverkar såväl våra interna rutiner som vår kundnöjdhet på ett positivt sätt.
Marcello Milani, Project Sponsor och Customer Experience Director, lastminute.com

lastminute.com
PÅBÖRJA DIN VÄG TILL MOLNET NU
https://www.youtube.com/watch?v=h0c0XRlgiTo