Ett tag ansåg många organisationer att Microsoft Teams var något nytt och svårt att lita på. Idag är Teams pålitligt och robust. När organisationen kombinerar Microsoft Teams med tjänster från specialister på kontaktcenter blir resultatet en bra och pålitlig arbetsmiljö för alla.
En del organisationer är oroliga när det ska göras stora förändringar i kontaktcentret. Det är naturligt eftersom ett välfungerande kontaktcenter är kärnan i organisationens verksamhet.
När Microsoft Teams först lanserades var många organisationer försiktiga och osäkra på tillförlitligheten. Idag har Microsoft Teams över 250 miljoner aktiva användare och plattformen är pålitlig och robust. När ditt företag kombinerar Microsoft Teams med tjänster från specialister på kontaktcenter som Enghouse Interactive, får du en bra miljö.
Kunder till Enghouse som har använt Teams under en längre tid berättar att det är en stabil plattform där de kan kombinera traditionella kontaktcenterfunktioner med verktyg för samarbete. En del kunder tycker även att det medfört minimalt med avbrott i servicen under pandemin när många arbetade hemifrån. Våra kunder anser också att övergången till Teams fungerade bra, eftersom kundservicen kunde vara i gång samtidigt.
När du bestämmer dig för att investera eller leta efter en partner bör du välja någon som är del av Connected Contact Center för Microsoft Teams certifieringsprogram och är certifierad för Microsoft Teams. Som en tidig användare av Teams-integration har vi genomgått de rigorösa tester som krävs för att bevisa att lösningen är ändamålsenlig, robust, ger den kvalitet, kompatibilitet och tillförlitlighet som kunderna förväntar sig och kräver. Om din partner inte kan erbjuda det här är de förmodligen inte redo att ge dig en marknadsfärdig lösning.
Vill du veta mer om Microsoft Teams och kontaktcenter?
Se videon när Anna Stokes blir intervjuad av CX Today om Teams i kontaktcentret.