Molnbaserat kontaktcenter
Kom igång med Enghouse CCaaS på bara tio dagar!
Enghouse CCaaS (Contact center as as service) ger dina medarbetare en pålitlig, säker och lättillgänglig kontaktcenterlösning – oberoende av var de befinner sig. Lösningen är utformad för att krävande kunder ska bli nöjda och för att säkerställa en effektiv drift av din verksamhet.
Enghouse CCaaS är certifierad för att integreras med din Microsoft Teams-licens. Om så önskas kan Enghouse integrerade softphone ge dina medarbetare alla funktioner inom telefoni.
Anmäl dig idag och få tillgång till kostnadsfri aktivering, en utsedd projektledare och komplett användarutbildning. Allt för att komma igång på bästa sätt!
Specialerbjudande*:
- Fast startavgift på cirka 110 600 SEK
- Samtidig användare av CCaaS för cirka 800 SEK per användare och månad**
- 50 % rabatt på startavgiften vid fler än 15 användare och treårskontrakt
- Ingen startavgift vid fler än 30 användare och treårskontrakt
- Teleoperatörstjänster tillhandahålls av Enghouse***
Följande funktioner ingår:
- Inkommande röstmeddelande
- DTMF-aktiverad IVR-meny på det språk som du önskar, med upp till fem alternativ för routing
- Flöde av avslutade samtal
- Flöde av nödsamtal
- Kömusik, bekräftelsemeddelanden, alternativ för röstmeddelanden och/eller återuppringningar
- Medarbetarens utgående samtal
- Medarbetarens schemalagda återuppringningar
- Integrerad kontakthistorik
- Inspelade samtal som sparas i 30 dagar
- Rapportering av historik, inklusive CDR-rapporter
- Anpassningsbara översikter i realtid
Utveckla ditt företag med hjälp av framtidens kontaktcenterlösning!
Flytta över till molnet med stöd av en pålitlig partner!
Enghouse Interactive har varit en Microsoft Gold Partner i över 15 år och är känd som en högkvalitativ teknikpartner. Specialerbjudandet baseras på inkommande röstmeddelanden. Enghouse CCaaS innehåller också komplett omnikanal-support och vi diskuterar gärna dina specifika behov.
* Erbjudandet upphör den 31 december 2023
** Baseras på 10 samtidiga användare per månad
*** Ytterligare Teleoperatörstjänste-avgifter tillkommer
Om Enghouse Interactive
Enghouse Interactive utvecklar och levererar det bredaste utbudet av kommunikationsplattformar på marknaden. Vårt globala varumärke bygger på en stabil tradition där vi ständigt håller våra löften gentemot våra kunder, vår personal och våra aktieägare.
Enghouse Interactive, ett dotterbolag till Enghouse Systems Limited (TSX: ENGH), är en ledande global leverantör av program- och servicelösningar för kundkontakt som möjliggör utökad kundservice och omvandlar kontaktcentret från ett kostnadscenter till en kraftfull tillväxtmotor. Våra tjänster och lösningar hjälper företag att tillhandahålla meningsfulla, dagliga kundinteraktioner och utvinna värdefull statistik som kan användas för att skapa fördjupad kundlojalitet och identifiera nya möjligheter till lönsamt mervärde.
Enghouse Interactive har över 10 000 kunder i fler än 120 länder. Vi anpassar oss efter gällande lokala lagar och föreskrifter och kan tillhandahålla valfri telefoniteknik, oavsett om den nyttjas lokalt eller i molnet, för att säkerställa att våra kunder kan nås av sina kunder – var som helst, när som helst, via vilken kanal som helst.