Tack vare Trio kunde vi sköta hela kundcentret hemifrån. – Nu har vi lösningen till ett väl fungerande hemarbete, som kommer att kunna användas långt in i framtiden
Make 2022
Nå dina mål
…på ditt sätt
Den hybrida arbetsplatsen
En möjlighet att anpassa och transformera tekniken
Stora förändringar innebär stora möjligheter. Nu har du chansen att anpassa och transformera din affärsstrategi och den roll tekniken ska spela i den. Ge ditt kontaktcenter rätt förutsättningar att anta de utmaningar som väntar 2022!
2022 kommer att befästa det nya hybrida arbetssättet. Enghouse kan hjälpa dig att fatta rätt beslut för just dina affärsbehov och erbjuda den teknik som ger dig bäst möjligheter att tillgodose dina medarbetares förväntningar, samt anpassa verksamheten efter kundernas förändrade preferenser, attityder och beteenden för att säkra långsiktig kundnöjdhet, lojalitet och påverkan.
Främja medarbetarnas välmående i en hybridbaserad tillvaro
Medarbetarna är företagets största tillgång och ryggraden i varje framgångsrik organisation. Deras välbefinnande bör med andra ord alltid stå i fokus, men på grund av covid-19 och övergången till hybridarbete har detta blivit ännu viktigare. 53 % av alla vuxna upplever att deras välbefinnande har påverkats av pandemin.
Den här eboken beskriver hur arbetskultur, processer och tekniska lösningar kan bidra till en bättre arbetstillvaro.
Watch on Demand
Webbinarieserie: Kontaktcentret integrerat i Microsoft Teams
Enghouse bjuder på en webbinarieserie där vi tittar på Microsoft Teams ur olika perspektiv. Vår kund Mittuniversitetet berättar om sin resa, vi pratar om säkerhet och molnet, hur du lyckas med implementeringen av kontaktcentret i Teams och sist men inte minst bjuder vi på en demo.
Är du redo att boka in en demo, eller kanske få mer information?
Vi strävar efter att hitta den bästa lösningen för just dina specifika affärskrav och verksamhetsbehov. Enghouse erbjuder en skräddarsydd tjänst och banbrytande lösningar som optimerar den serviceupplevelse du ger dina kunder.
Kontakta oss för att diskutera hur Enghouse kan hjälpa din organisation att nå målen, på ditt sätt.
Fyll i formuläret här bredvid. Vi kontaktar dig inom kort angående din förfrågan.
HÖR AV DIG TILL OSS!
Scrolla för mer intressant material. Ta del av eGuider, videos och annat matnyttigt!
Infografik “Ormar och stegar för kontaktcentret”
Börja ditt kontaktcenters strategiska resa. Uppnå konkurrensfördelar med lönsamma, kundfokuserade affärsbeslut (stegar), samtidigt som du riskerar motgångar (ormar) när du inte lyckas tillgodose kundernas behov genom innovation och effektivitet. Läs vår roliga infografik, baserad på brädspelet ”Ormar och stegar” och få tips hur du ska bli en vinnare, både gällande nöjda kunder och medarbetare, samt lönsamhet.
Ladda ner infografikeneBok "Så sänker du kostnaderna i kontaktcentret
Organisationer arbetar ofta med fasta eller begränsade kontaktcenterresurser. Med tanke på pandemins ekonomiska inverkan är det lätt att tro att färre resurser skulle minska kostnaderna. Men att bara göra planlösa, kortsiktiga nedskärningar är en falsk besparing. Den här eBoken ger organisationer råd kring hur de kan uppnå en balans mellan sänkta kostnader och ökad långsiktig kundnöjdhet.
Ladda ner eBokeneGuide “Fem anledningar till att ha kontaktcentret i Teams”
Det senaste året har företag på rekordtid tvingats att ställa om sin verksamhet till att bli mer digital. En orsak till att arbetet hemifrån ändå har varit framgångsrikt är molntjänster och digitala kommunikationsverktyg som Microsoft Teams. I den här guiden tittar vi på 5 starka anledningar till att företag och organisationer ska integrera kontaktcenterlösningen i Teams.
Ladda ner eGuidenVIDEO
Fallstudie VA SYD:
Ett kontaktcenters transformation
Pandemin tvingade fram arbete hemifrån. Med hjälp av Enghouse Trio Enterprise kunde kommunalförbundet VA SYD flytta hem hela Kundservice och lägga grunden för organisationens framtida arbetsplats, utan att kunderna drabbades. Följ med på VA SYDs oväntade och spännande resa.
VIDEO
Kontaktcentret – en mobil arbetsplats
Mobilitet i kundcentret är ofta avgörande för att utmärka sig i en värld av stenhård konkurrens. När kundens ärende kan lösas vid första kontakt, även på språng, märks det på kötider, servicenivåer och kundbetyg. Enghouse erbjuder en mängd verktyg, som bland annat ger dig möjlighet att följa upp och agera i realtid. Se vår video om den mobila arbetsplatsen:
Mer material att sätta tänderna i
Broschyr "Enghouse Interactives kontaktcenterlösningar...på ditt sätt!"
Enghouse Interactive har alla tänkbara lösningar för ”den hybrida arbetsplatsen”. Våra kontaktcenterlösningar hjälper organisationer att skapa bättre kommunikation mellan resurser, expertkunskaper och verktyg. Läs hur vi kan stötta er verksamhet och vilka verktyg vi kan erbjuda
Ladda ner broschyreneGuide "Vinster (ROI) med Microsoft Teams för ditt kontaktcenter"
I den här guiden tittar vi på fördelarna och ROI med Microsoft Teams för kontaktcentret. Vi ger dig också övertygande argument för att implementera MS Teams inom kundservice och integrera den med din kontaktcenterlösning.
Ladda ner eGuidenBlogg "Främja medarbetarnas välmående i en hybridbaserad tillvaro"
För att analysera de främsta utmaningarna – och fördelarna – med att främja välbefinnande i kontaktcentret har vi titta på 5 övergripande områden varför vi måste fokusera på medarbetarnas välmående.
Läs bloggenOm Enghouse Interactive
Enghouse Interactive utvecklar och levererar det bredaste utbudet av kommunikationsplattformar på marknaden. Vårt globala varumärke bygger på en stabil tradition där vi ständigt håller våra löften gentemot våra kunder, vår personal och våra aktieägare.
Enghouse Interactive, ett dotterbolag till Enghouse Systems Limited (TSX: ENGH), är en ledande global leverantör av program- och servicelösningar för kundkontakt som möjliggör utökad kundservice och omvandlar kontaktcentret från ett kostnadscenter till en kraftfull tillväxtmotor. Våra tjänster och lösningar hjälper företag att tillhandahålla meningsfulla, dagliga kundinteraktioner och utvinna värdefull statistik som kan användas för att skapa fördjupad kundlojalitet och identifiera nya möjligheter till lönsamt mervärde.
Enghouse Interactive har över 10 000 kunder i fler än 120 länder. Vi anpassar oss efter gällande lokala lagar och föreskrifter och kan tillhandahålla valfri telefoniteknik, oavsett om den nyttjas lokalt eller i molnet, för att säkerställa att våra kunder kan nås av sina kunder – var som helst, när som helst, via vilken kanal som helst.
Kontakta oss
Ring: +46 (0) 10 183 90 00
Email: marknad@enghouse.com
Website: enghouseinteractive.se