Make 2022

Nå dina mål
…på ditt sätt

Den hybrida arbetsplatsen

En möjlighet att anpassa och transformera tekniken

Stora förändringar innebär stora möjligheter. Nu har du chansen att anpassa och transformera din affärsstrategi och den roll tekniken ska spela i den. Ge ditt kontaktcenter rätt förutsättningar att anta de utmaningar som väntar 2022!

2022 kommer att befästa det nya hybrida arbetssättet. Enghouse kan hjälpa dig att fatta rätt beslut för just dina affärsbehov och erbjuda den teknik som ger dig bäst möjligheter att tillgodose dina medarbetares förväntningar, samt anpassa verksamheten efter kundernas förändrade preferenser, attityder och beteenden för att säkra långsiktig kundnöjdhet, lojalitet och påverkan.

Medarbetarna

Ge dina medarbetare möjlighet att arbeta effektivt oavsett var de befinner sig. Förse dem med verktyg och digitala funktioner som ökar deras produktivitet och motivation, och tillhandahåll stöd som främjar deras mentala hälsa och välbefinnande.

Kundupplevelsen

Tillgodose dina kunders behov genom att fokusera på service och kommunikation på ett säkert och smidigt sätt. Lyssna på dina kunder, agera förebyggande och var medveten om de ständigt växlande förväntningarna.

Tekniken

Tekniken måste möjliggöra nya kommunikationsformer och skapa sömlösa arbetsflöden som förbättrar både individuella och organisatoriska resultat. Moln- och samarbetsteknik har avgörande betydelse för att ditt företag ska lyckas i det nya ”normala”.

Främja medarbetarnas välmående i en hybridbaserad tillvaro

wellbeing featured assets

Medarbetarna är företagets största tillgång och ryggraden i varje framgångsrik organisation. Deras välbefinnande bör med andra ord alltid stå i fokus, men på grund av covid-19 och övergången till hybridarbete har detta blivit ännu viktigare. 53 % av alla vuxna upplever att deras välbefinnande har påverkats av pandemin.

Den här eboken beskriver hur arbetskultur, processer och tekniska lösningar kan bidra till en bättre arbetstillvaro.

Ladda ner eBoken

En hybridarbetsplats kan ge en bättre kundupplevelse och skapa tillväxt

Tekniken spelar en avgörande roll för att skapa en hybridarbetsplats som möjliggör nya arbetsflöden mellan olika medarbetare och platser, sömlös kommunikation och smidigt samarbete så att virtuella team behåller motivationen och engagemanget. Enghouse kan hjälpa dig att anpassa dina arbetsytor efter vår tids behov och krav, för en snabb och agil verksamhet som samtidigt är optimerad för långsiktigt friska och produktiva medarbetare och en positiv kundupplevelse.

Samarbetet

I vår kontaktcenterlösning med inbyggd Microsoft Teams-funktionalitet kan dina kundtjänstmedarbetare samarbeta sömlöst med den övriga organisationen. Oavsett om du i dag använder Skype for Business eller ett annat PBX-system, eller om du nyligen har övergått till Teams, kan Enghouse hjälpa dig att dra nytta av din investering med hjälp av Microsoft-teknik.

 

Molnet

Enghouse Cloud, vår kontaktcenterplattform i molnet, är enkel att implementera och ger dig den flexibilitet du behöver för att skala upp eller ned för att hantera toppar och dalar i kontaktvolymen. Vår lösning ger dig mängder av funktioner för rapportering, samtalsinspelning, medarbetarutvärdering, bemanningsplanering och avancerad integration.

 

Video

Enghouse Vidyo är en säker och mycket anpassningsbar videoplattform. Vidyo är tillgänglig för mobiler, surfplattor och stationära datorer och ger en användarvänlig upplevelse, antingen i webbläsaren eller inbyggt i dina egna arbetsflöden, applikationer eller enheter. Framför allt kan Vidyo producera högkvalitativ video även vid anslutningar med låg bandbredd som 3G.

 

Watch on Demand

Webbinarieserie: Kontaktcentret integrerat i Microsoft Teams

Enghouse bjuder på en webbinarieserie där vi tittar på Microsoft Teams ur olika perspektiv. Vår kund Mittuniversitetet berättar om sin resa, vi pratar om säkerhet och molnet, hur du lyckas med implementeringen av kontaktcentret i Teams och sist men inte minst bjuder vi på en demo.

SE VÅR WEBBINARIESERIE

webbinarieserie

Tack vare Trio kunde vi sköta hela kundcentret hemifrån. – Nu har vi lösningen till ett väl fungerande hemarbete, som kommer att kunna användas långt in i framtiden

Helena Ström Kundservicechef, VA SYD

SCROLLA NER FÖR ATT SE VIDEON MED VA SYD

Är du redo att boka in en demo, eller kanske få mer information?

Vi strävar efter att hitta den bästa lösningen för just dina specifika affärskrav och verksamhetsbehov. Enghouse erbjuder en skräddarsydd tjänst och banbrytande lösningar som optimerar den serviceupplevelse du ger dina kunder.

Kontakta oss för att diskutera hur Enghouse kan hjälpa din organisation att nå målen, på ditt sätt.

Fyll i formuläret här bredvid. Vi kontaktar dig inom kort angående din förfrågan.

HÖR AV DIG TILL OSS!

Att hantera osäkerheten är ett måste för att uppnå kontinuitet i verksamheten

Osäkerheten är en del av det nya ”normala”. Genom att garantera flexibilitet, säkerhet och pålitlighet ka du överleva, växa och erbjuda kontinuitet även i turbulenta tider. Gör 2021 till ditt år och förbered dig inför de utmaningar som väntar. Enghouse har tekniken och erfarenheten som hjälper dig att skapa en agil och motståndskraftig organisation anpassad för framtiden.

Säkerhet

Coronakrisen har tvingat företagen att implementera nya verktyg för att kunna säkerställa kontinuiteten i verksamheten, men det är fortfarande lika viktigt att ta ställning till leverantörens säkerhetslösningar. Kontrollera hur din data lagras, hanteras och används. Enghouse tillämpar branschspecifik teknik för att skydda dina användares kommunikation och personuppgifter.

Skalbarhet

Utnyttja befintliga tekniska lösningar för att uppnå högre hastighet och större kostnadseffektivitet, skapa en digital arbetsyta som snabbt går att skala upp eller ned i hela organisationen och hjälp medarbetare på distans att jobba effektivare. Välj verktyg och processer som enkelt kan utökas i takt med att ditt företag växer och som går att anpassa efter säsong.

Flexibilitet

Enghouse utformar, levererar och underhåller stabila, skalbara tekniska lösningar som optimerar dina affärsprocesser. Vi kan hjälpa dig att tillämpa ny teknik, till exempel AI, för att säkerställa att ditt kontaktcenter är tillräckligt agilt för att erbjuda en överlägsen kundupplevelse, även vid höga kontaktvolymer.

Scrolla för mer intressant material. Ta del av eGuider, videos och annat matnyttigt!

Infografik “Ormar och stegar för kontaktcentret”

Börja ditt kontaktcenters strategiska resa. Uppnå konkurrensfördelar med lönsamma, kundfokuserade affärsbeslut (stegar), samtidigt som du riskerar motgångar (ormar) när du inte lyckas tillgodose kundernas behov genom innovation och effektivitet. Läs vår roliga infografik, baserad på brädspelet ”Ormar och stegar” och få tips hur du ska bli en vinnare, både gällande nöjda kunder och medarbetare, samt lönsamhet.

Ladda ner infografiken

eBok "Så sänker du kostnaderna i kontaktcentret

Organisationer arbetar ofta med fasta eller begränsade kontaktcenterresurser. Med tanke på pandemins ekonomiska inverkan är det lätt att tro att färre resurser skulle minska kostnaderna. Men att bara göra planlösa, kortsiktiga nedskärningar är en falsk besparing. Den här eBoken ger organisationer råd kring hur de kan uppnå en balans mellan sänkta kostnader och ökad långsiktig kundnöjdhet.

Ladda ner eBoken

eGuide “Fem anledningar till att ha kontaktcentret i Teams”

Det senaste året har företag på rekordtid tvingats att ställa om sin verksamhet till att bli mer digital. En orsak till att arbetet hemifrån ändå har varit framgångsrikt är molntjänster och digitala kommunikationsverktyg som Microsoft Teams. I den här guiden tittar vi på 5 starka anledningar till att företag och organisationer ska integrera kontaktcenterlösningen i Teams.

Ladda ner eGuiden
VIDEO

Fallstudie VA SYD:
Ett kontaktcenters transformation

Pandemin tvingade fram arbete hemifrån. Med hjälp av Enghouse Trio Enterprise kunde kommunalförbundet VA SYD flytta hem hela Kundservice och lägga grunden för organisationens framtida arbetsplats, utan att kunderna drabbades. Följ med på VA SYDs oväntade och spännande resa.

play

VIDEO

Kontaktcentret – en mobil arbetsplats

Mobilitet i kundcentret är ofta avgörande för att utmärka sig i en värld av stenhård konkurrens. När kundens ärende kan lösas vid första kontakt, även på språng, märks det på kötider, servicenivåer och kundbetyg. Enghouse erbjuder en mängd verktyg, som bland annat ger dig möjlighet att följa upp och agera i realtid. Se vår video om den mobila arbetsplatsen:

play

Mer material att sätta tänderna i

Broschyr "Enghouse Interactives kontaktcenterlösningar...på ditt sätt!"

Enghouse Interactive har alla tänkbara lösningar för ”den hybrida arbetsplatsen”. Våra kontaktcenterlösningar hjälper organisationer att skapa bättre kommunikation mellan resurser, expertkunskaper och verktyg. Läs hur vi kan stötta er verksamhet och vilka verktyg vi kan erbjuda

Ladda ner broschyren

eGuide "Vinster (ROI) med Microsoft Teams för ditt kontaktcenter"

I den här guiden tittar vi på fördelarna och ROI med Microsoft Teams för kontaktcentret. Vi ger dig också övertygande argument för att implementera MS Teams inom kundservice och integrera den med din kontaktcenterlösning.

Ladda ner eGuiden

Blogg "Främja medarbetarnas välmående i en hybridbaserad tillvaro"

För att analysera de främsta utmaningarna – och fördelarna – med att främja välbefinnande i kontaktcentret har vi titta på 5 övergripande områden varför vi måste fokusera på medarbetarnas välmående.

Läs bloggen

Om Enghouse Interactive

Enghouse Interactive utvecklar och levererar det bredaste utbudet av kommunikationsplattformar på marknaden. Vårt globala varumärke bygger på en stabil tradition där vi ständigt håller våra löften gentemot våra kunder, vår personal och våra aktieägare.

Enghouse Interactive, ett dotterbolag till Enghouse Systems Limited (TSX: ENGH), är en ledande global leverantör av program- och servicelösningar för kundkontakt som möjliggör utökad kundservice och omvandlar kontaktcentret från ett kostnadscenter till en kraftfull tillväxtmotor. Våra tjänster och lösningar hjälper företag att tillhandahålla meningsfulla, dagliga kundinteraktioner och utvinna värdefull statistik som kan användas för att skapa fördjupad kundlojalitet och identifiera nya möjligheter till lönsamt mervärde.

Enghouse Interactive har över 10 000 kunder i fler än 120 länder. Vi anpassar oss efter gällande lokala lagar och föreskrifter och kan tillhandahålla valfri telefoniteknik, oavsett om den nyttjas lokalt eller i molnet, för att säkerställa att våra kunder kan nås av sina kunder – var som helst, när som helst, via vilken kanal som helst.

Kontakta oss

Ring: +46 (0) 10 183 90 00

Email: marknad@enghouse.com

Website: enghouseinteractive.se