Kontaktcentret i Microsoft Teams
+ All information på ett och samma ställe för ökad effektivitet
+ Underlättar vid arbete hemifrån
Enghouse kontaktcenter tillsammans med Microsoft Teams förenar ditt företag
Med Enghouse kontaktcenter i Teams låter du kontaktcentret ta del av ett större team utanför kontaktcentret. Microsoft Teams erbjuder ditt team att chatta, mötas, ringa och samarbeta, allt i en gemensam arbetsyta – för omedelbara, påtagliga resultat!
Med hjälp av avancerad funktionalitet för samtalshantering hjälper kontaktcenter från Enghouse Interactive dina kunder att snabbt och enkelt få svar på sina frågor av rätt person med rätt kompetens.
VIDEO | Korta förklarande filmer
Förbättra dina medarbetares resultat med Microsoft Teams
Ett av de viktigaste stöden för interaktion och feedback kring era kunders upplevelse är kontaktcentret och genom att integrera det med Microsoft Teams får ni en komplett lösning för medarbetarna, oavsett var de jobbar ifrån.
VIDEO | Fallstudie kontaktcentret
Henkel: Microsoft Teams för bättre samarbete i kontaktcentret
Mervärdet med att använda Teams i kontaktcentret är att du har allt samlat på ett och samma ställe säger Peter Ström, Service Delivery Manager på Henkel Norden. Hör även Theodora Malmström, Produktmarknadschef Team på Microsoft samt Kalle Lindbom, Produktägare på Enghouse prata om fördelarna med Teams i Kontaktcentret.
HÖR AV DIG TILL OSS!
Kontakta oss för att diskutera hur Enghouse Interactive kan hjälpa din organisation att nå målen, på ditt sätt.
Kunskapscenter
Ta del av eGuider, videos och annat matnyttigt!
Om Enghouse Interactive
Enghouse Interactive utvecklar och levererar det bredaste utbudet av kommunikationsplattformar på marknaden. Vårt globala varumärke bygger på en stabil tradition där vi ständigt håller våra löften gentemot våra kunder, vår personal och våra aktieägare.
Enghouse Interactive, ett dotterbolag till Enghouse Systems Limited (TSX: ENGH), är en ledande global leverantör av program- och servicelösningar för kundkontakt som möjliggör utökad kundservice och omvandlar kontaktcentret från ett kostnadscenter till en kraftfull tillväxtmotor. Våra tjänster och lösningar hjälper företag att tillhandahålla meningsfulla, dagliga kundinteraktioner och utvinna värdefull statistik som kan användas för att skapa fördjupad kundlojalitet och identifiera nya möjligheter till lönsamt mervärde.
Enghouse Interactive har över 10 000 kunder i fler än 120 länder. Vi anpassar oss efter gällande lokala lagar och föreskrifter och kan tillhandahålla valfri telefoniteknik, oavsett om den nyttjas lokalt eller i molnet, för att säkerställa att våra kunder kan nås av sina kunder – var som helst, när som helst, via vilken kanal som helst.