Kontaktcentret i
Microsoft Teams
– svaret på sant samarbete
- Sömlös uppbackning från back-office till front line
- All information på ett och samma ställe för ökad effektivitet
- Underlättar vid arbete hemifrån
Förbättra dina medarbetares resultat med Microsoft Teams
Integrera ditt kontaktcenter från Enghouse Interactive med Microsoft Teams
Microsoft Teams erbjuder ditt team att chatta, mötas, ringa och samarbeta, allt i en gemensam arbetsyta.
Ett av de viktigaste stöden för interaktion och feedback kring era kunders upplevelse är kontaktcentret och genom att integrera det med Microsoft Teams får ni en komplett lösning för medarbetarna, oavsett var de jobbar ifrån.
Med hjälp av avancerad funktionalitet för samtalshantering hjälper kontaktcenter från Enghouse Interactive dina kunder att snabbt och enkelt få svar på sina frågor av rätt person med rätt kompetens.
VIDEO
Fallstudie Henkel:
Mervärdet med att använda Teams i kontaktcentret är att du har allt samlat på ett och samma ställe säger Peter Ström, Service Delivery Manager på Henkel Norden. Hör även Theodora Malmström, Produktmarknadschef Team på Microsoft samt Kalle Lindbom, Produktägare på Enghouse prata om fördelarna med Teams i Kontaktcentret.
Vinster (ROI) med Microsoft Teams för ditt kontaktcenter
Microsoft Teams har en central betydelse för att bryta silostrukturer och hjälpa företag att arbeta mer agilt och effektivt. Det är oerhört viktigt att kontaktcentret ingår i detta för att medarbetarna ska kunna samarbeta effektivare och mer enhetligt med sina kollegor.
I den här guiden tittar vi på fördelarna och ROI med Microsoft Teams för kontaktcentret. Vi ger dig också övertygande argument för att implementera MS Teams inom kundservice och integrera den med din kontaktcenterlösning.
Framtiden för Omnikanal-kontaktcentret i Microsoft Teams eGuide
För att kunna leverera effektiv, högkvalitativ service tar företag och organisationer allt oftare hjälp av Microsoft Teams. Det skapar bättre samarbete, kommunikation och agilitet i kontaktcentret och i alla kanaler, från chatt och röstsamtal till sociala medier, e-post och video, vilket ger rätt förutsättningar att bygga en framtid av omnikanalupplevelser.
Den här guiden förklarar hur plattformen kommer att utvecklas för att möta kundernas, medarbetarnas och företagens behov i framtiden.
Ladda ner eGuidenWatch on Demand
Webbinarieserie: Kontaktcentret integrerat i Microsoft Teams
Enghouse bjuder på en webbinarieserie där vi tittar på Microsoft Teams ur olika perspektiv. Vår kund Mittuniversitetet berättar om sin resa, vi pratar om säkerhet och molnet, hur du lyckas med implementeringen av kontaktcentret i Teams och sist men inte minst bjuder vi på en demo.
Är du redo att boka in en demo, eller kanske få mer information?
Vi strävar efter att hitta den bästa lösningen för just dina specifika affärskrav och verksamhetsbehov. Enghouse erbjuder en skräddarsydd tjänst och banbrytande lösningar som optimerar den serviceupplevelse du ger dina kunder.
Kontakta oss för att diskutera hur Enghouse kan hjälpa din organisation att nå målen, på ditt sätt.
Fyll i formuläret här bredvid. Vi kontaktar dig inom kort angående din förfrågan.
HÖR AV DIG TILL OSS!
Scrolla för mer intressant material. Ta del av eGuider, videos och annat matnyttigt!
eGuide: Så enkelt migrera du ditt kontaktcenter till Teams
När du väl har fattat beslutet att föra över ditt kontaktcenter till Microsoft Teams är det viktigt att planera en sömlös migrering som inte stör din dagliga verksamhet. I denna guide får du tips om nyckeln till framgång och de viktigaste faktorerna under ett migrationsprojektet
Ladda ner GuideneGuide: Fem anledningar till att ha kontaktcentret i Teams
Det senaste året har företag på rekordtid tvingats att ställa om sin verksamhet till att bli mer digital. En orsak till att arbetet hemifrån ändå har varit framgångsrikt är molntjänster och digitala kommunikationsverktyg som Microsoft Teams. I den här guiden tittar vi på 5 starka anledningar till att företag och organisationer ska integrera kontaktcenterlösningen i Teams.
Ladda ner GuidenBlogg: “Så underlättar Microsoft Teams det hybrida arbetet”
Det senaste året har inneburit en extremt snabb förändring inte minst för kontaktcenter, med allt fler som arbetar på distans till följd av pandemin och dess restriktioner. Hur kan företag och organisationer säkerställa att de kan ge sina kunder bättre service – och sina medarbetare bättre stöd – när allt fler övergår till hybridbaserade samarbetsmodeller? Läs vår bloggartikel.
Läs bloggartikelnFÖRINSPELAT WEBINAR
Pre-Connect21 – få svar på dina frågor om Teams:
Telekomidag bjuder på ett webinar kring MS Teams. Talare är Linus Cansby, Uclarity och Mårten Hellebro, Cloudway som svarar på en mängd frågor rörande Teams. Enghouse Interactive håller ett föredrag där Andreas Adolfsson, Microsoft och Peter Karlsson, Enghouse, berättar om hur framtidens kontaktcenter integreras i Teams och de delar med sig av både egna och kunders erfarenheter och tips vid införandet av kontaktcentret i Teams.
Du hittar mer information kring kontaktcenter och Microsoft Teams högre upp på denna websida.
Scrolla i videon till:
45:20 – Kalle Anrell, chefsredaktör Telekomidag hälsar alla välkomna
46:48 – Mårten och Linus svarar på frågor om Teams
1:19:32 – Peter och Andreas berättar om hur framtidens kontaktcenter integreras i Teams
Om Enghouse Interactive
Enghouse Interactive utvecklar och levererar det bredaste utbudet av kommunikationsplattformar på marknaden. Vårt globala varumärke bygger på en stabil tradition där vi ständigt håller våra löften gentemot våra kunder, vår personal och våra aktieägare.
Enghouse Interactive, ett dotterbolag till Enghouse Systems Limited (TSX: ENGH), är en ledande global leverantör av program- och servicelösningar för kundkontakt som möjliggör utökad kundservice och omvandlar kontaktcentret från ett kostnadscenter till en kraftfull tillväxtmotor. Våra tjänster och lösningar hjälper företag att tillhandahålla meningsfulla, dagliga kundinteraktioner och utvinna värdefull statistik som kan användas för att skapa fördjupad kundlojalitet och identifiera nya möjligheter till lönsamt mervärde.
Enghouse Interactive har över 10 000 kunder i fler än 120 länder. Vi anpassar oss efter gällande lokala lagar och föreskrifter och kan tillhandahålla valfri telefoniteknik, oavsett om den nyttjas lokalt eller i molnet, för att säkerställa att våra kunder kan nås av sina kunder – var som helst, när som helst, via vilken kanal som helst.
Kontakta oss
Ring: +46 (0) 10 183 90 00
Email: marknad@enghouse.com
Website: enghouseinteractive.se