Infografik: Framtidens Kundservice
Digital kundservice för bättre kundupplevelser Vi går mot en fullt uppkopplad värld tack vare moderna teknologier. Dagens kunder kräver omedelbar, lättillgänglig och enkel interaktion under köpresan.
Företag som kan erbjuda relevanta och smidiga kundupplevelser kommer att vara de som lyckas sticka ut bland konkurrenterna.
Snabbguide om sjävservice
Vår nya guide: Värdet av självservice för bättre kundservice i en digital tid fokuserar på hur du uppnår ROI med hjälp av självservicetjänster. Guiden tar upp utmaningarna med införandet av självservice och ger tips på en framgångsrik implementering. Du får även verktyg för att kunna mäta och förbättra effekten som självservice kan ge din verksamhet. Ladda ner guiden och ta del av tipsen om självservice för bättre kundservice.
Ladda ner eGuideneGuide: Det moderna kontaktcentret – en nyckel till bättre kundupplevelser
I den här guiden går vi igenom aktuella trender och utmaningar i handeln, och visar hur den nya generationens kontaktcenter kan bli ett centralt verktyg i ditt CX-arbete.
Ladda ner eGuidenFramtiden för Omnikanal-kontaktcentret i Microsoft Teams eGuide
För att kunna leverera effektiv, högkvalitativ service tar företag och organisationer allt oftare hjälp av Microsoft Teams. Det skapar bättre samarbete, kommunikation och agilitet i kontaktcentret och i alla kanaler, från chatt och röstsamtal till sociala medier, e-post och video, vilket ger rätt förutsättningar att bygga en framtid av omnikanalupplevelser.
Den här guiden förklarar hur plattformen kommer att utvecklas för att möta kundernas, medarbetarnas och företagens behov i framtiden.
Ladda ner eGuidenWhite papers och annat utbildningsmaterial
I Enghouse Interactives white papers hittar du informativa inlägg med tänkvärda tips och rapporter. Låt dig guidas och inspireras av hur du kan hantera en viss fråga, lösa en problematik eller fatta ett bra beslut för ditt företag.
Vill du få senaste nytt direkt i din mail? Anmäl dig till vårt nyhetsbrev för att bli inspirerad och får konkreta tips i din vardag.