Din idealiska leverantör vid migration av kontaktcentret

Enghouse Interactive löser framtidens dilemma för ditt kontaktcenter. Som specialistleverantör av kontaktcenters är vi stolta över den smidiga, snabba och säkra migrationen av kommunikationsinfrastruktur för att optimalt kunna leverera och möta upp till dina önskade digitala omvandlingsmål. Som plattformsoberoende och kvalitetssäkrad av de ledande växel- och UC-plattformarna kommer Enghouse Interactive ta fram det bästa ur din nuvarande tekniska investering, oberoende om du väljer en moln, on-prem eller hybrid-miljö. Genom intelligent integrering och konsolidering av dina processer, tar vi ut det bästa av dina kombinerade resurser så att du kan dra nytta av en kostnadseffektiv helhetssyn av dina kunder.

Resan med Microsoft – idag och i framtiden

Oberoende var du är någonstans i din Microsoft-resa så har Enghouse kompetensen och strukturen att hjälpa dig gå från Microsoft OCS till Teams. Enghouse finns med och guidar ditt kontaktcenter varje steg på vägen.

Microsoft – Trusted partner

Enghouse Interactive har arbetat med Microsoft i över 11 år och är i framkant av tekniken inom kommunikation. Under denna tid har över 600 kunder betrott oss att leverera ledande kontaktcenter-lösningar i Microsoft-miljö. Du kan helt enkelt känna att du är i trygga händer från start till mål, oberoende hur komplexa dina krav är.

Den nära integrationen mellan Microsoft teknologin och Enghouse lösningar spelar en viktig roll när det gäller att förenkla och underlätta migreringsupplevelsen för kunderna.

Om Enghouse Interactive

Enghouse Interactive är ledande inom kundkommunikation. Då kontaktcentret är hjärtat i din verksamhet ger vi er möjlighet att utmärka er genom förträfflig kundservice samt möjlighet att bygga kundlojalitet.

Med över 25 års erfarenhet, i olika branscher, kan vår flexibla kontaktcenterplattform effektivt besvara kunderna oberoende vilken kanal de väljer för kontakt. Vårat unika omnikanal-kontaktcenter erbjuder många valmöjligheter med stor flexibilitet. Lösningarna är också skalbara i storlek, komplexitet och integration för att säkerställa framgångsrik och enkel kundsamverkan, oavsett budget.