Kontaktcenter för Microsoft-lösningar

  • Ledande kontaktcenterlösningar för Microsoft-teknologi
  • Över 11 års utvecklingserfaranhet med inriktning mot Microsoft
  • Guldpartner-status, erkänd som topp 1% av ledande teknikpartners

Din idealiska leverantör vid migration av kontaktcentret

Enghouse Interactive löser framtidens dilemma för ditt kontaktcenter. Som specialistleverantör av kontaktcenters är vi stolta över den smidiga, snabba och säkra migrationen av kommunikationsinfrastruktur för att optimalt kunna leverera och möta upp till dina önskade digitala omvandlingsmål. Som plattformsoberoende och kvalitetssäkrad av de ledande växel- och UC-plattformarna kommer Enghouse Interactive ta fram det bästa ur din nuvarande tekniska investering, oberoende om du väljer en moln, on-prem eller hybrid-miljö. Genom intelligent integrering och konsolidering av dina processer, tar vi ut det bästa av dina kombinerade resurser så att du kan dra nytta av en kostnadseffektiv helhetssyn av dina kunder.

Resan med Microsoft – idag och i framtiden

Oberoende var du är någonstans i din Microsoft-resa så har Enghouse kompetensen och strukturen att hjälpa dig gå från Microsoft OCS till Teams. Enghouse finns med och guidar ditt kontaktcenter varje steg på vägen.

play

Microsoft – Trusted partner

Enghouse Interactive har arbetat med Microsoft i över 11 år och är i framkant av tekniken inom kommunikation. Under denna tid har över 600 kunder betrott oss att leverera ledande kontaktcenter-lösningar i Microsoft-miljö. Du kan helt enkelt känna att du är i trygga händer från start till mål, oberoende hur komplexa dina krav är.

Den nära integrationen mellan Microsoft teknologin och Enghouse lösningar spelar en viktig roll när det gäller att förenkla och underlätta migreringsupplevelsen för kunderna.

Customers on the Microsoft journey

Enghouse & Microsoft Products

Enghouse Interactive har omfamnat Microsofts teknik och integrerar våra lösningar för att hjälpa kunderna komma närmare sina kunder. Med ett omfattande utbud för Microsoft Skype for Business, Teams, kontaktcenter, kvalitetssäkring samt telefonistapplikationer hjälper vi organisationer i hela världen att förbättra kommunikationen, produktiviteten och effektiviteten för att deras kunder ska komma närmare hela deras verksamheten.

Prata med Enghouse för att utnyttja din investering i Microsoft-teknik

om du är en Skype- eller Team-användare, eller om du använder Microsoft inom din affärsmiljö kan du dra nytta av en lösning som finns tillgänglig överallt.Men när det gäller kundkommunikation kanske du känner dig obekväm med att behöva hantera dubbel infrastruktur – en PBX för ditt callcenter och Skype for Business för resten av din telefoni. En integrerad lösning från Enghouse Interactive ger dig en enda telefoniplattform som optimerar dina investeringar.

Kontakta oss för att få veta mer:

Further Reading

Om Enghouse Interactive

Enghouse Interactive är ledande inom kundkommunikation. Då kontaktcentret är hjärtat i din verksamhet ger vi er möjlighet att utmärka er genom förträfflig kundservice samt möjlighet att bygga kundlojalitet.

Med över 25 års erfarenhet, i olika branscher, kan vår flexibla kontaktcenterplattform effektivt besvara kunderna oberoende vilken kanal de väljer för kontakt. Vårat unika omnikanal-kontaktcenter erbjuder många valmöjligheter med stor flexibilitet. Lösningarna är också skalbara i storlek, komplexitet och integration för att säkerställa framgångsrik och enkel kundsamverkan, oavsett budget.