Webbinarium, 5 november

Microsoft Teams i kontaktcentret

Med Microsoft Teams i kontaktcentret lyfter du kundservicen till nya nivåer!

Datum: 5 november, 2020

Tid: 13:00-13:45

I ett kontaktcenter är det viktigt att ha enkla och flexibla kommunikationsmöjligheter och att snabbt kunna hitta korrekt information för att kunna ge bästa möjliga kundupplevelse. Med Microsoft Teams integrerat i kontaktcentret ges möjlighet till sömlös uppbackning av specialister och experter inom hela organisationen. Vi delar med oss av både våra egna och våra kunders erfarenheter och tips vid införandet av Microsoft Teams i kontaktcentret.

Ur innehållet:

  • Varför integrera Microsoft Teams i kontaktcentret?
  • Hur kan Microsoft Teams stötta kundservicemedarbetarna på bästa sätt?
  • Trio Enterprise som en flik i Microsoft Teams
  • Samtalshantering – hur fungerar det i Trio/Teams-miljö?
  • Förenklade möjligheter med statistik och rapporter för uppföljning av kundservice

Enghouse kontaktcenterlösning Trio Enterprise var bland de första ut att certifieras mot Microsoft Teams nya program, Connected Contact Center, Certifieringen är en kvalitetsstämpel och ett intyg att Trio Enterprise tillsammans med Teams är en fullt supportad och godkänd plattform.

Webbinariet är kostnadsfritt och du får även tillgång till inspelningen efteråt.

Passar inte tiden? Anmäl dig ändå, så skickar vi inspelningen till dig.

Värd för webbinariet är Stefan Jonsén. Stefan arbetar som tekniskt säljstöd på Enghouse Interactive och har expertkompetens inom Trio Enterprise med fokus på såväl teknik som användarperspektiv.

 

 

Registrera dig här: