Webbinarium
Den hybrida arbetsplatsen med
kontaktcentret i Teams och i molnet
Inspelningen av webbinariet
Lyssna på Microsoft och Hitachi ABB Power Grids som diskuterar hur företag kan dra nytta av samarbetsmiljön i Microsoft Teams till kontaktcentret, vilket underlättar säkra hybrida arbetssätt och distribuerade team i ”Det nya normala”. Ron Palinkas, chef för Customer Connect på Hitachi ABB Power Grids, berättar om hur Enghouse kontaktcenter integrerat med Microsoft Teams ger dem en enda enhetlig kontaktcenterplattform över hela världen så att de kan optimera resursutnyttjande och balansering av arbetsbelastning baserat på teknisk expertis och språkkunskaper. Ron delar med sig av deras erfarenheter av migrationen och berättar om hur den nya lösningen möjliggör för Hitachi ABB Power Grids att anpassa verksamheten till förändrade kundbehov och samtidigt uppnå operativ effektivitet och synlighet inom hela organisationen.
Ur innehållet:
- Skapa en modern samarbetsplats med Microsoft Teams
- Fördelar med att integrera ditt kontaktcenter i Microsoft Teams
- Så stöttar du dina medarbetare i den nya distans och hybrida arbetsmiljön
- Bli säkrare, smidigare och effektivare genom att flytta till molnet
- Vilka är de största migrationsutmaningarna och hur bemästrar du dem?
- Dra nytta av samarbete över hela verksamheten
Talare:
Theodora Malmström, Customer Success Product Marketing Manager, Microsoft
Ron Palinkas, Head of Customer Connect Americas, Hitachi ABB Power Grids
Jeremy Payne, VP International Marketing, Enghouse Interactive
Se inspelningen: