Inspelningen av "Så lyckas du med
implementationen av
kontaktcentret i Teams"
Inspelningen av webbinariet
Microsoft Teams är navet för samarbete och kommunikation såväl internt som externt. Genom att integrera kontaktcentret i Teams skapas möjligheter till förbättrad kundupplevelse och ökad kundservice. Men hur lyckas man med implementationen av Teams och vilka aspekter ska man beakta när man vill koppla in kontaktcentret i Teams? Detta och mycket mer diskuteras i webbinariet där Andreas Adolfsson, Technical Specialist – Teams, Microsoft och Peter Frykvall, Consultant Trio & Microsoft UC, Tele2 medverkar och delar med sig av sina erfarenheter och kunskaper.
Ur innehållet:
- Vilka faktorer bör man ta hänsyn till vid beslut om migrering av kontkatcentret till Teams?
- Hur gör man utrullningen på bästa sätt? Olika steg och faser i projektet.
- Vilka fallgropar ska man undvika? Vad är en rimlig tidsplan?
- Vilka effekter kan man förvänta sig av att integrera kontaktcentret i Teams?
Talare:
Anderas Adolfsson, Technical Specialist – Teams , Microsoft
Peter Frykvall, Consultant Trio & Microsoft UC, B2B Delivery & Operations, Tele2 Sverige AB
Fyll i formuläret för att ta del av inspelningen:
Webbinarieserie: Kontaktcentret i Microsoft Teams
Vi bjuder på en hel serie med webbinarier på temat kontatkcentret i Microsoft Teams. Allt från kunder som berättar om sina erfarenheter till demos och vad du behöver tänka på när det är dags att implementera.
Se hela programmet för webbinarierserien