I fokus
eGuide: Det moderna kontaktcentret – en nyckel till bättre kundupplevelser
I den här guiden går vi igenom aktuella trender och utmaningar i handeln, och visar hur den nya generationens kontaktcenter kan bli ett centralt verktyg i ditt CX-arbete.
Infografik: Framtidens Kundservice
Digital kundservice för bättre kundupplevelser Vi går mot en fullt uppkopplad värld tack vare moderna teknologier. Dagens kunder kräver omedelbar, lättillgänglig och enkel interaktion under köpresan.
Företag som kan erbjuda relevanta och smidiga kundupplevelser kommer att vara de som lyckas sticka ut bland konkurrenterna.
Snabbguide om sjävservice
Vår nya guide: Värdet av självservice för bättre kundservice i en digital tid fokuserar på hur du uppnår ROI med hjälp av självservicetjänster. Guiden tar upp utmaningarna med införandet av självservice och ger tips på en framgångsrik implementering. Du får även verktyg för att kunna mäta och förbättra effekten som självservice kan ge din verksamhet. Ladda ner guiden och ta del av tipsen om självservice för bättre kundservice.
Kontakta oss för att diskutera hur Enghouse Interactive kan hjälpa din organisation att nå målen, på ditt sätt.
Genom att klicka på ”skicka” så godkänner du att bli uppdaterad via e-post gällande Enghouse produkter och tjänster, kommande webbinarier, events och artiklar.