I fokus

Retail | Fördjupa dig med hjälp av intressanta videos, eBok och kundcase

eGuide: Det moderna kontaktcentret – en nyckel till bättre kundupplevelser

I den här guiden går vi igenom aktuella trender och utmaningar i handeln, och visar hur den nya generationens kontaktcenter kan bli ett centralt verktyg i ditt CX-arbete.

Ladda ner eGuiden

Kundcase Granngården

kundcase GranngårdenGranngårdens chattbot tar hand om 2 av 3 kundärenden på egen hand. Företaget har lanserat chattboten Birger Bondböna och med hjälp av Enghouse Interactive samtidigt byggt en skalbar kundserviceorganisation anpassad efter säsongsefterfrågan.

Kundcase Granngården

Granngården berättar om chattboten Birger Bondböna

Se video

Granngården om bemanning av kontatkcentret i högsäsong

Se video

Infografik: Framtidens Kundservice

Framtidens Kundservice Infografik

Digital kundservice för bättre kundupplevelser Vi går mot en fullt uppkopplad värld tack vare moderna teknologier. Dagens kunder kräver omedelbar, lättillgänglig och enkel interaktion under köpresan.
Företag som kan erbjuda relevanta och smidiga kundupplevelser kommer att vara de som lyckas sticka ut bland konkurrenterna.

Öppna Infografik

Snabbguide om sjävservice

Självservice har aldrig varit mer relevant för kundupplevelsen.

Vår nya guide: Värdet av självservice för bättre kundservice i en digital tid fokuserar på hur du uppnår ROI med hjälp av självservicetjänster. Guiden tar upp utmaningarna med införandet av självservice och ger tips på en framgångsrik implementering. Du får även verktyg för att kunna mäta och förbättra effekten som självservice kan ge din verksamhet. Ladda ner guiden och ta del av tipsen om självservice för bättre kundservice.

Snabbguide om sjävservice

Kontakta oss för att diskutera hur Enghouse Interactive kan hjälpa din organisation att nå målen, på ditt sätt.


Genom att klicka på ”skicka” så godkänner du att bli uppdaterad via e-post gällande Enghouse produkter och tjänster, kommande webbinarier, events och artiklar.