Enghouse erbjuder en bred produktportfölj
Våra produkter
Enghouse Interactive har under de senaste åren byggt upp ett brett utbud av kommunikationsplattformar. Från personligt anpassade informationstjänster via en specialiserad kundtjänst till flerkanaliga kontaktcenterlösningar. Vi har kunskapen, produkterna och den expertis som krävs för att leverera flexibla och skalbara applikationer. Tillsammans med våra partners kan dessa enkelt integreras till helhetslösningar som uppfyller varje företags kommunikationsbehov.
Enghouse Interactive är en betrodd partner med över 20 års erfarenhet av att utveckla kundplacerade samt olika typer av molnbaserade och hybrida lösningar. I Norden säljs främst Trio Enterprise och Vision 80/20 men även delar av den globala produktportföljen. För mer information om våra lösningar, se nedan:
- Kontaktcenter
- Webbkommunikation
- Reception och samtalshantering
- Självbetjäning
- Kvalitetssäkring
- Integration
- Besökssystem
- Microsoft
Våra skalbara och moduluppbyggda kontaktcenter med funktioner för utgående kommunikation är en unik, integrerad lösning som uppfyller både små och stora företags krav på service, produktivitet och kostnadseffektivitet.
Läs merVisa er rätta sida. Varför bara rikta sig till en bred allmänhet när ni kan ge era besökare ett personligt bemötande i realtid? Erbjud dem en unik upplevelse, hjälp dem att lösa problem ge dem inspiration. Det ger dem möjlighet att fatta egna, välgrundade beslut. Chatta med potentiella och befintliga kunder om det som är viktigt för dem just nu.
Läs merVåra lösningar erbjuder en överlägsen samtalshantering i kombination med omfattande information om de anställda och deras tillgänglighet. Det gör att telefonister och receptionister snabbt och professionellt kan hantera samtal och koppla varje samtal till rätt person, avdelning, kontor eller företag.
Läs merEnghouse erbjuder ett brett utbud självbetjäningslösningar, från färdiga IVR-applikationer och röstigenkänningssystem till en applikationsutvecklingsplattform för röststyrning, sms, mobilappar, e-post och videomeddelanden.
Läs merVåra prisvärda, skalbara lösningar för samtalsinspelning, röstanalys och kvalitetssäkring hjälper både små och stora företag att säkerställa regelefterlevnad, öka säkerheten och förbättra servicenivåerna.
Våra applikationer är enkla att använda och kan snabbt tas i bruk. Att de dessutom passar varje budget och varje kravbild gör dem till ett självklart val.
Läs merEnghouse Interactives lösningar och tjänster, inklusive CTI, CRM-integration, applikationer för IP-telefoni och verktyg för IVR-utveckling, gör att du snabbt kan utveckla, optimera, integrera och använda dynamiska kommunikationslösningar.
Läs merEnghouse Interactive erbjuder ett komplett besökshanteringssystem som gör det smidigt för besökare att registrera sig vid ankomst.
Läs merEnghouse Interactive är en betrodd Microsoft Gold-partner sedan mer än 15 år. Det innebär att våra produkter kan kopplas till Microsoft Exchange, Microsoft Outlook, CRM Dynamics, Sharepoint, Microsoft Office Communications Server och Microsoft Skype for Business.
Läs mer