Kunskapscenter

Kontaktcenter i Microsoft Teams - scrolla för mer intressant material.
Ta del av eGuider, videos och annat matnyttigt!

Framtiden för Omnikanal-kontaktcentret i Microsoft Teams eGuide

Framtiden för Omnikanal-kontaktcentret i Microsoft Teams eGuide

För att kunna leverera effektiv, högkvalitativ service tar företag och organisationer allt oftare hjälp av Microsoft Teams. Det skapar bättre samarbete, kommunikation och agilitet i kontaktcentret och i alla kanaler, från chatt och röstsamtal till sociala medier, e-post och video, vilket ger rätt förutsättningar att bygga en framtid av omnikanalupplevelser.

Den här guiden förklarar hur plattformen kommer att utvecklas för att möta kundernas, medarbetarnas och företagens behov i framtiden.

Ladda ner eGuiden

Vinster (ROI) med Microsoft Teams för ditt kontaktcenter

I den här guiden tittar vi på fördelarna och ROI (Avkastning på investeringar) med Microsoft Teams för kontaktcentret. Vi ger dig också övertygande argument för att implementera Microsoft Teams inom kundservice och integrera den med din kontaktcenterlösning.

Ladda ner Guiden

Guide: Så enkelt migrera du ditt kontaktcenter till Teams

När du väl har fattat beslutet att föra över ditt kontaktcenter till Microsoft Teams är det viktigt att planera en sömlös migrering som inte stör din dagliga verksamhet. I denna guide får du tips om nyckeln till framgång och de viktigaste faktorerna under ett migrationsprojektet.

Ladda ner Guiden

Guide: Fem anledningar till att ha kontaktcentret i Teams

En orsak till att arbetet hemifrån ändå har varit framgångsrikt är molntjänster och digitala kommunikationsverktyg som Microsoft Teams. I den här guiden tittar vi på 5 starka anledningar till att företag och organisationer ska integrera kontaktcenterlösningen i Teams.

Ladda ner Guiden

Videos

Produktvideos kontaktcenter i Teams

Enghouse kontaktcenter i Teams

Webbinarier on-demand

Optimera ditt kontaktcenter med Teams – Demo

Spela upp videon

Så lyckas du med implementationen av kontaktcentret i Teams

Spela upp videon

Teams, säkerhet och molnet

Webinar Teams, säkerhet och molnet Spela upp videon

Den hybrida arbetsplatsen med kontaktcentret i Teams och i molnet Kundcase Hitachi ABB Power Grids

Inspelning av webbinariet Spela upp videon

Kundcase och Intervjuer

Kontaktcentret i Teams – Kundcase Mittuniversitetet

Spela upp videon

Microsoft Teams i kontaktcentret – Kundcase Henkel

Bättre samarbete i kontaktcentret med Microsoft Teams

Spela upp videon

Enghouse kontaktcenter i Microsoft Teams

Enghouse kontaktcenter i Teams

HÖR AV DIG TILL OSS!

Är du redo att boka in en demo, eller kanske få mer information?

Med Enghouse kontaktcenter i Teams låter du kontaktcentret ta del av ett större team utanför kontaktcentret. Microsoft Teams erbjuder ditt team att chatta, mötas, ringa och samarbeta, allt i en gemensam arbetsyta – för omedelbara, påtagliga resultat!

Med hjälp av avancerad funktionalitet för samtalshantering hjälper kontaktcenter från Enghouse Interactive dina kunder att snabbt och enkelt få svar på sina frågor av rätt person med rätt kompetens.

Kontakta oss för att diskutera hur Enghouse Interactive kan hjälpa din organisation att nå målen, på ditt sätt.

Om Enghouse Interactive

Enghouse Interactive utvecklar och levererar det bredaste utbudet av kommunikationsplattformar på marknaden. Vårt globala varumärke bygger på en stabil tradition där vi ständigt håller våra löften gentemot våra kunder, vår personal och våra aktieägare.

Enghouse Interactive, ett dotterbolag till Enghouse Systems Limited (TSX: ENGH), är en ledande global leverantör av program- och servicelösningar för kundkontakt som möjliggör utökad kundservice och omvandlar kontaktcentret från ett kostnadscenter till en kraftfull tillväxtmotor. Våra tjänster och lösningar hjälper företag att tillhandahålla meningsfulla, dagliga kundinteraktioner och utvinna värdefull statistik som kan användas för att skapa fördjupad kundlojalitet och identifiera nya möjligheter till lönsamt mervärde.

Enghouse Interactive har över 10 000 kunder i fler än 120 länder. Vi anpassar oss efter gällande lokala lagar och föreskrifter och kan tillhandahålla valfri telefoniteknik, oavsett om den nyttjas lokalt eller i molnet, för att säkerställa att våra kunder kan nås av sina kunder – var som helst, när som helst, via vilken kanal som helst.