Aktuellt

Aktuellt

Välkommen till Enghouse Interactives presscenter. Här hittar du vårt arkiv med pressmeddelanden, rapporter och artiklar. Du kan även ladda hem filer. För pressrelaterade frågor, vänligen vänd er till vår presskontakt nedan.

Vill du ta del av vårt nyhetsbrev, registrera dig här

Press Contacts

Michael Stubbing CEOMichael Stubbing
Regional Managing Director Northern Europe,
Enghouse Interactive AB
Phone: +46 8 457 3035

E-mail: mstubbing@enghouse.com

 

divider

Om Enghouse Interactive

Enghouse Interactive, den ledande leverantören av lösningar för bättre kundkommunikation, utvecklar och levererar marknadens bredaste utbud av plattformsoberoende kommunikationslösningar. De integrerade kommunikationslösningarna inkluderar flerkanaliga contact center-lösningar med telefonistfunktioner, hänvisning, självbetjäningstjänster, inspelningsfunktioner, besökshantering samt statistik och debitering. Lösningarna ger företag och organisationer en valfrihet att kommunicera med sina kunder enligt deras önskemål; snabbt, effektivt, flexibelt och framgångsrikt. Enghouse Interactive har över 3000 kunder i Norden med kontor i Sverige, Norge och Danmark, samt finns representerat i Finland. Enghouse Interactive är ett dotterbolag till Enghouse Systems Limited, ett mjukvaru- och tjänsteföretag noterat på Toronto börsen (TSX) under symbolen ”ESL”. Företaget grundades 1984 och har sedan dess varit ett lönsamt företag som vuxit både organiskt och genom förvärv av marknadsledande företag.

onsdag 13 december, 2017

Nya versionen av Vision 80/20 är en framtidssäker plattform med hög tillgänglighet och skalbarhet

Stockholm – Candidator är först ut med den nya versionen Enghouse Interactive, ledande leverantör av lösningar för kundkommunikation, släpper en ny release av operatörplattformen Vision 80/20. Fokus för denna version är säkerhet, tillgänglighet och skalbarhet. Vision 80/20 är en närvaro och hänvisningsplattform för företag och organisationer inom offentlig och privat sektor. Vision 80/20 erbjuder kontaktcentertjänster med många […]

Läs mer...

Download as a PDF

onsdag 28 juni, 2017

Enghouse Interactive och Cellip ingår partnerskap: Enklare för företag att flytta telefoni till Microsoft Office 365

Stockholm – Enghouse Interactive och Telefonoperatören Cellip ingår ett partnerskap på den svenska marknaden. Det sker i samband med lanseringen av Enghouse Attendant for Skype som är en av de första telefonistapplikationerna på marknaden för Skype for Business Online och Office 365. Tillsammans med Cellips Cloud PBX Connect kan nu kunder flytta över till Microsofts moln, Office […]

Läs mer...

Download as a PDF

måndag 13 februari, 2017

Enghouse Interactive vässar integrationen med sociala medier i nya releasen Trio Enterprise 7.0

– ”Det är viktigt för företag att hålla sig uppdaterade om vad som skrivs om dem på sociala medier. Kunder använder sig mer och mer av dessa medier för att ställa sina frågor eller uttrycka sin åsikt och de förväntar sig snabba svar. Därför har vi i den senaste releasen, Trio Enterprise 7.0, vässat integrationen mellan […]

Läs mer...

Download as a PDF

torsdag 22 december, 2016

Datametrix väljer Enghouse Interactive för contact center som tjänst

– Datametrix i Norge väljer CCSP, ett molnbaserat contact center som är baserad på en multitenant-lösning, med marknadsledande funktionalitet.

Läs mer...

Download as a PDF